طب سوزنی برای گوش

طب سوزنی برای گوش در بین یکی از روش های درمانی قرار می گیرد که توانسته تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. از این رو در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.  امروزه در کشورهای غربی از از این روش برای درمان بسیاری از بیماری‌ها استفاده می ‌شود. طریقه ی استفاده از طب سوزنی برای تمام نقاط بدن با این مورد بسیار متفاوت است. پزشک طب سوزنی می گوید که بهره گیری از این روش در مقالات پزشکی به ثبت رسیده است و از نظر علمی کاملا موثر می باشد. طب سوزنی در گوش باعث شده است که بسیاری از دردها کاهش پیدا کند و همچنین دیگر بیماری های جانبی نیز از بین برود اما هنوز هم خیلی از متخصصین اروپایی این روش را نمی شناسند و برخی نیز آن را قبول ندارند.

بهترین پزشک طب سوزنی در اصفهان بیان کرده است که با استفاده از این روش می توان بسیاری از بیماری های عصبی و ارتوپدی مانند میگرن، سردرد، فلج عضلات صورت را درمان کرد. همچنین اضافه کرد که گرگرفتگی، خشکی دهان و درد ناشی از سرطان نیز قابل است. اگر دچار حساسیت های مزمن هستید طب سوزنی برای گوش می تواند آن را درمان کند.

همه ی افراد گوش را به عنوان عضوی می شناسند که برای شنیدن می باشد اما گوش بیرونی اتصالات و پیوند های عصبی بسیاری را در خود دارد که توسط طب سوزنی بر روی قسمت بیرونی گوش می توان خود درمانی طبیعی در بدن را ترغیب کرد و این باعث می ‌شود که بسیاری از بیماری های عصبی درمان شود.

طب سوزنی برای گوش

موفق ترین روش های درمانی

دکتر طب سوزنی می‌گوید که این روش کی از موفق ترین و گسترده ترین درمان ها در میان تمام روش های درمانی می باشد و برای هر بیماری انجام آن ساده است و می ‌تواند نتیجه ی مطلوب و تضمینی را داشته باشد. اگر به انجام طب سوزنی در گوش علاقه‌مند شده‌اید می ‌توانید به کلینیک دکتر بحرینی فوق تخصص طب سوزنی در اصفهان مراجعه کنید و همچنین می توانید با دیدن سایت https://drbahreyni.ir/  اطلاعات بیشتری را به دست بیاورید.

تمام نقاط در گوش می تواند بیماری های خاصی را درمان کند. چهار هزار سال پیش در آسیای شرقی فقط چند نقطه از گوش را می شناختند و برای درمان بیماری‌ها تنها آن چند نقطه را هدف قرار می ‌داند. می ‌توان گفت که آنها کارایی و توانایی تمام نقاط گوش را شناسایی نکرده بودند. موسسه ملی سلامت آمریکا پی برد طب سوزنی می تواند در درمان سیگار کشیدن و ترک اعتیاد به مواد مخدر و الکل نیز موثر باشد.

این روش توانست دردهای اسکلتی عضلانی را در ۴۰ بیمار تا حدود ۷۵ درصد بهبود دهد. یعنی درجه موفقیت این روش درمانی نسبت به روش های درمانی دیگر بسیار بالاتر می باشد. گاهی استفاده از این روش می ‌تواند بدون سوزن انجام شود. این روش درمانی توسط تحریک الکتریکی لیزری، دانه های گیاهان دارویی بر روی نقاط مختلف گوش است.  بهترین پزشک طب سوزنی در اصفهان تاکید کرده است که استفاده از کدام نقطه گوش به عهده ی دکتر طب سوزنی می باشد و این بستگی به نوع بیماری فرد دارد.