طب سوزنی برای کمر درد

طب سوزنی برای کمر درد روشی بسیار موثر به حساب می آید که می تواند به دردهای شما پایان بدهد و خیال شما را بابت انجام دادن کارهای روزمره راحت کند.  طب سوزنی یکی از روش های درمانی بسیار موثر است که می ‌تواند به کمردرد کمک کند. این روش درمانی در مقایسه با جراحی عوارض بسیار کمی دارد اما به شرطی که به صورت صحیح و توسط متخصصین طب سوزنی انجام شود. شما برای اینکه اطمینان پیدا کنید طب سوزنی که انجام می‌ دهید کاملاً تخصصی و درست می باشد می توانید به کلینیک دکتر بحرینی متخصص طب سوزنی در اصفهان مراجعه کنید.

طب سوزنی در هر جلسه بر روی مهره های خاجی کمر و همچنین مفصل لگن تاثیرات بسیاری می گذارد و باعث می شود که درد کاهش یابد. پرشک طب سوزنی می گوید در امریکا و اروپا برای درمان کمردرد و دیسک کمر از طب سوزنی استفاده می کنند. که تقریباً ۹۵ درصد از بیماران توسط طب سوزنی بهبود یافتند و تنها ۵ درصد آنها مجبور شدند که عمل جراحی انجام دهند.

پزشک طب سوزنی در اصفهان می گوید می توانید طب سوزنی را یکی از موثرترین و مفیدترین درمان ها برای دیسک کمر بدانید. زیرا جراحی کمر و یا دیسک می تواند عوارضی را برای فرد بیمار داشته باشد حتی در بعضی مواقع ممکن است بهبودی را برای فرد حاصل نکند. اما طب سوزنی عوارضی را ندارد و می‌ تواند بهبودی فرد را تضمین کند.

طب سوزنی برای کمر درد

تحریک اعصاب و کم کردن التهاب

طب سوزنی از طریق تحریک اعصاب و کم کردن التهاب و کاهش انقباض عضلات می تواند به کاهش کمردرد کمک کند. افرادی که به دلیل کمردرد طب سوزنی انجام می دهند بعد از تمام شدن تعداد جلسات طب سوزنی پی می ‌برند که علاوه بر کمردرد آنها دردهای دیگری که متوجه آنها نبودند نیز بهبود یافته است. مثلاً ممکن است احساس شادابی و پر انرژی بودن کنند و یا شب ها به راحتی بخوابند.

دکتر طب سوزنی می ‌گوید معمولاً برای کمردرد ۱۰ تا ۱۲ جلسه لازم است که هر هفته باید دوبار طب سوزنی انجام شود که هر جلسه نیم ساعت تا یک ساعت زمان می ‌برد. معمولاً زمانی که علایم بهبودی در فرد ظاهر شد ممکن است که تعداد جلسات کاهش پیدا کند و هر هفته و یا هر ماه یک بار طب سوزنی انجام شود.

اگر پزشک طب سوزنی برای درمان کمر درد از ماساژ و بادکش نیز استفاده کند می‌ تواند روند درمان را سریعتر کند. اگر مدت زیادی است که کمردرد دارید و این درد شما را آزار می دهد بهتر است که از طب سوزنی استفاده کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایتhttps://drbahreyni.ir/   مراجعه کنید و از خدمات ان بهره مند شوید.

ما این اطمینان را به شما می دهیم که طب سوزنی یکی از کم عوارض ترین، بی درد ترین و به صرفه ترین روش های درمانی برای کمر درد می باشد.