دستگاه پلاسما
دستگاه-پلاسما-2

حرف اول را در تجهیزات می زنیم

دستگاه پلاسما

پلاسماجت را می توان از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه کاربردهای زیبایی و جوانسازی نواحی مختلف پوست نامید. در این روش نقاط ریز کنار هم توسط پلاسماجت سوزانده میشود که فقط سطحی ترین لایه پوست آسیب میبند و درنتیجه اسکار بجا نمیگذارد ولی درعین حال بدلیل تبخیر قسمتهایی از لایه های عمقی، پوست جمع تر میگردد

در نتیجه بعد از بازسازی های لایه سطحی ، از عمق چین و چروک های پوست کاسته می‌شود. آنچه در کارکردهای دستگاه پلاسما اهمیت دارد ، عمق کنترل شده نفوذ پلاسما است دستگاه پلاسما مورد استفاده در کلینیک ها تحت عنوان تجاری (پلکسر)  و ساخت شرکت GMV  ایتالیا ، از پیشگامان از تکنولوژی زیبایی در جهان است . از کاربردهای پلکسر می توان به رفع پوست اضافه ناحیه پلک (بلفارو پلاستی غیر جراحی)  ، رفع چین و چروک صورت و سایر نواحی بدن ، برداشتن خال و زواید پوستی ، رفع تاتو (خالکوبی)  ، رفع جوشگاه ( اسکار) زخم ها و بخیه ها ترمیم بلفارو پلاستی جراحی قبلی را نام برد .

خدمات طب سوزنی

کنترل دردهای حاد و مزمن

اثر طب سوزنی در کاهش یا رفع کامل درد های عضلانی گردن ، شانه ، کمر  و زانو ، خار پاشنه ، دردهای سیاتیکی و تنگی کانال نخاع ، آرتروز  زانو و گردن، انواع سردرد ها و میگرن به اثبات رسیده است.

لیفتینگ و جوان سازی صورت

طب سوزنی ،  بدون استفاده از هیچ ماده خارجی با بهبود جریان خون و انرژی و حرکت لنف در ناحیه صورت و تحریک و تولید کلاژن موجب بهبود قوام پوست لیفت پوست کاهش عمق خطوط و چین و چروک ها ، رفع غبغب و روشن تر شدن پوست می‌شود

درمان آرتروز مفاصل

درمان و کمک به بازتوانی بیماری های صعب العلاج

در بیماری‌های صع العلاج مانند بیماری MS ، ALS ، پارکینسون انواع سکته های مغزی، طب سوزنی به بهبود کیفیت زندگی بیماران  و کاهش علائم بیماری کمک می کند.

میکرونیدلینگ

روشی  با کاربردهای درمانی و نیز زیبایی است، از جوانسازی صورت و رفع چروک های ریز و نیز پاک کردن تاتو  (خالکوبی ) گرفته تا کمک به درمان ریزش مو این روش می‌توان به تنهایی یا به همراهی مواد مزوتراپی استفاده کرد.

دستگاه بیوتی پن (قلم زیبایی)

بعضا برخی افراد این دستگاه را با دستگاه پلاسما اشتباه می کنند.  این دستگاه در مواردی مانند برداشتن خال و زواید پوستی کاربرد دارد.

درمان انواع سردردها و میگرن

درمان سردرد  در طب غربی ، و عموماً یکسان است و برای مثال، بیماران با شکایت سردرد میگرن از درمان یکسانی بهره می برند ولی در طب سوزنی تفاوت های بین آنها قائل بوده و درمان بر حسب هر مورد می تواند متفاوت باشد اثربخشی طب سوزنی در درمان میگرن به تایید WHO نیز رسیده است.

حجامت چینی و بادکش گرم و سرد

در حجامت چینی  میزان فصد خون متغیر است نگاه تنها چند قطره از گوش یا بدن گرفته می‌شود. بادکش نیست با چند تکنیک و عموما روی مسیرهای انرژی  یا نقاط طب سوزنی انجام می‌شود لذا در بسیاری از بیماری‌ها می تواند کاربرد داشته باشد .

گواشا

به کمک ابزاری صفحه مانند از جنس سنگ ، شاخ و امثال آن بر روی مسیرهای انرژی (مریدیان ها ) کشیده می‌شود و جریان خون و انرژی را در بدن روان می‌کند از گواشا روی صورت برای جوانسازی و کاهش چین و چروک و روشن شد و روشن تر شدن پوست استفاده می‌شود.

خدماتی که ما ارائه میکنیمدر اصفهان کم نظیره

بادکش

بادکش گذاری روشی است که در آن از تعدادی فنجان یا لیوان تمیز ومخصوص که از جنس  شیشه ای، پلاستیکی و یا چوبی می تواند باشد برای ایجاد مکش روی پوست بدن بیمار قرار داده و استفاده می شود. این مکش جریان خون را بهبود بخشیده و بر اساس تشخیص پزشک، درد، حرارت، رطوبت، باد یا سرمای بیماری زا از بدن بیمار خارج می گردد.

کاهش وزن

افرادی که از اضافه وزن رنج می بردند، از لیپوساکشن استفاده می‌کردند که یک روش جراحی و تهاجمی برای کاهش چربی است. روش‌های مختلف درمان‌های غیر تهاجمی و حداقل تهاجمی در کشورهای غربی آزمایش، تصویب و معرفی شده است. مزوتراپی نوعی درمان با حداقل تهاجم به بدن است که نه تنها برای کاهش وزن بلکه برای جوان سازی صورت نیز می‌تواند انجام شود.

لیفت نخ

لیفت با نخ یک گزینه عالی برای جراحی است. لیفت با نخ برای افرادی که به دنبال مبارزه با علائم پیری ناشی از کاهش تولید کلاژن هستند، توصیه می شود. لیفت با نخ یک گزینه عالی برای جراحی است و نتایج آن بصورت طولانی مدت یعنی حدود 12 تا 18 ماه باقی می ماند. این دمان همچنین می تواند با سایر روش های جوان سازی پوست ترکیب شود.

همواره بدنبال سلامتی شما هستیم...

استفاده از دانش روز طب چینی

طب چینی اگرچه ریشه در هزاره ها و قرون گذشته دارد ولی علمی پویاست که بارها خود را در محک آزمایش قرار داده و توانایی‌های خود را حتی در مواردی که علم روز  غرب ناکارآمد بوده به رخ کشیده است .

پیشرفته ترین تجهیزات

در حیطه اقدامات درمانی کلینیک ،  همیشه سعی می‌شود از جدیدترین و بهترین وسایل و تجهیزات استفاده شود تا حصول کامل ترین نتیجه را با بالاترین درصد تضمین کرده باشیم.

محیطی آرام بخش

تلاش می‌شود بیماران در زمان انتظار و نیز دریافت خدمات درمانی محیطی آرام و دلپذیر را تجربه کند .

هنگام حضور بیمار ، به سوالات پاسخ داده شده و بیماران راهنمایی می شوند.

میخای معاینه بشی؟

نوبت اول مشاوره بصورت رایگان